emilia thaaa best!






Hej hopp gummisnopp.:D emilia här smyg bloggar lite!:D
har märkt att Louise(loffa som hon heter för mig) bloggar som en åsna!
dett får vi ändra på.får sparka hon i röva lite då och då så hon sätterigång:D!
jag är själv en bloggare! emiliaanderson.blogg.se  om ni vill läsa en bra blogg read it!elle säger man så? aa iallafall.
tänkte berätta lite om vad vi hare gjort idag. först skulle vi samlas och städa typ.jag och eve och loffa la oss och sola plocka inget skräp alls:D hihi men då kom en tönt i min klass och tog kort på oss och visa för våran lärare. kan man ha ett bättre liv:s!
sen spela hela klassen fotboll. alltså guud det va underbart alla var glada och hade kul:D!
våran klass liksom hahah den alla hatar.vi va med varandra hade kul och allt:D detta kändes skönt!
sen flög bollen ner i vattnet och alla hade kul när vi skulle få upp den.hihi!
sen stack vi upp till skolan hade lite lektioner.ganska härlig dag faktiskt:)
sen drog loffa hem och jag stannade i skolan med eve.åt lite satt och prata massa och hade det bra.sen stack jga hem till loffa:)! vi hade jätte kul låg och skratta och bara skratta mer jag hade ont i magen!
hahhaahhahahahaahhahaahhahahhaha.! har jag ngt liv? ja det har jag:D
pratat lite med edvin.datorn och lite annat:)
jätte rolig dag faktiskt.tills jag kolla på en blogg som jag höll på att dö utav.men det är en annan sak det.
ikväll då så ska jag prata med edvin och sööva! smsa en också om jag gör det vet jag inte riktigt. får se:)
haha oj jävlar snart börjar andra avenyn! måste se!!!:D

vill bara säga att glömm inte kolla på min blogg:)! emiliaanderson.blogg.se  :D<3

puss jag vill säga också att jag älskar loffa mest! hon är bäst:D kännt hon sen jag va pytteliten.underbar person! ily(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0