kommer bli dålig uppdatering dom närmaste dagarna .. :/

shhaa!;)
gick upp vad halv 7 idag som vanligt ;) gjorde iordning mig och stack till bussen 20 i 8 ;)
sen var en sjuuuuukt seg dag i skolan men lite läskiga folk och så hahha ..
sen hem men 15.30 båten så jag kom hem för typ 1 timme sedan härligt ;)
sen händer de ingen mer idag bara tv och så nnice!

jo imorgon kommer jag nog inte hinna blogga sry för de :/
men jag ska först va i skolan till typ 3 , sen direkt hem till mamma för hon fyller
så de blir väll att äta lite tårta och sånt där sen innan pappa kommer kvart i 5 och
hämtar mig emma emma och fanny för vi ska åka till BFF i tanumshede där vi ska va på
zoonläger och typ träna elr vad man nu gör mellan 6-9 ;) sen hem typ så ksk är hemma vid halv 11 ?!!
och sen på fredag så ska jag rebecka och emma hem till rebecka för att fixa lite innan micha kommer
hon fyller ju 14 den 2 maj GRATTIS till min älskling (L)
vi ska typ ha de mys och göra massa som jag inte får avslöja , hon ksk läser min blogg vem vet ;)
så jag ska sova där så får se hur det blir med bloggningen vet faktiskt inte när jag ska hinna blogga
men fredag när jag är hos rebecka ska jag nog försöka att få in ett inlägg imellan allt ;)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0