lite update!;)

jag är dålig på att blogg jag vet -.-
typ orkar inte och glömmer och lite så men ska göra så gott jag kan;)
härlig dag iden 1 "riktig" lektion.
haha dagen börja med att vi skulle lyssa på ngn kost föreläsning , men jag och emilia var
typ borta hela menändå :D
sen va de svenska som jag och emilia typ gick efter halv, och drog ner till tandläkeren..
sen hem till hene och typ byta kläder , sen kom vi när de va 1 minut kvar på den andra lektonen ;)
sen typ matrast .. hahaha var rätt räd ;o efter som ngn har skämt ut mig ^^
haha sen halv 1 skulle vi på stadspromenad ?!?! gick typ rund hela lysekil
och leta efter saker som va på lappar . riktigt segt ..
haha sen ringer mamma och säger att jag ska ner till tandläkaren ingen .. ?!?!
så jag och fanny dra ner dit igen;) sen blev de fanny änstund ska snart tillbaka till
henne för att va ska dra till träningen om ca 1 timme ;d
uppdaterar mer när jag har kommit hem från träning
ha de bäst:DDDD

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hejsan!



Jag är igång med "Dagens fråga" Har du lust att svara på den :) ?



Kram

2010-04-20 @ 16:28:28
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0