på skaftö .. :)

hej, efter förra inlägget gick jaf direkt och åt mat med emilia mamma och hennes mamma ..
sen kom pappa och hämta mig och emilia och vi åkta till mariedal för samling ;)
vi va där typ 10 min ?!? sen åkte vi dirrekt till munkedal , ksk inte de stället jag gillar mest då med de går ;)
haha matchen började iaf vid 4 haha och så gjorde jag mål efter 1 minut ... xd det blev sen tillslut iaf 1-1 , vi bytte om och åkte till lysekil och lämna lite folk sen hem till skaftö med pappa , kul att komma hem till typ ett svinkallt hem ?!?! ingen har vart hemma här på typ 1 vecka , så de va 14 grader INNE ;o dog typ men haha duschen värmde upp mig (y) sen har jag ätit lite och typ kollar på wallander..
// världens bästa Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0