skola + träning

hhhej! ;)
seg dag idag -.- , direkt när vi kom till skolan gick vi ner till matsalen och skulle typ äta frukost ?!?
haha inte så gott va d iaf hahah .. sen gick vi till matten de som var kvar av den lektionen va typ död så jag sov bort hela (a) haha sen språk kemi och so .. sen gick jag direkt hem och ner till emilia. och vi drog senare på träning , typ ont i fötterna . inte kul , dom snackade om BRR iaf som är om mindra en 1 vecka! :d
haha lite nervös är jag faktisk (a) när jag kom hem efter träningen gick jag ner och köpte kinamat! nice ;)
och nu sitter jag hör har har nolife vid datan.. blir att gå ner till emilia sen och vi ska fixa våra bloggar typ byta header och sånt , om vi lyckas! ngn snäll person som vill hjälpa mig ? :D pusss ha ett bra liv! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0