fotboll fotboll fotboll (L)

heeej som sagt inte så mkt uppdatering ;)
iaf match igår med f-94 gick väll ite jätte bra men men :)
sen var det träning idag , jag älskar värkligen fotboll :D (L)
nuu när tränarna har blivit bättre så är det så sjuk mkt roligare ;)
haha när jag var mindre när jag bodde med båda mina föreldrar på skaftö så spelade
jag med killar för att det fanns ingen tjejlag , det skulle inte stoppa mig. men nu
när jag har bott i lysekil med min mamma har jag börjat spela här som jag snart har gjort i 3 år
och det är ngt av det bästa jag gjorrt , trodde inte det va så stor skillnad att spela med tjejer
eller killar med det var det . lagkännslan allt så sjukt mkt roligare. tränar ju även med
bohusländalslaget där är vi typ 40 st från norra , som sedan ska typ bli 16 från hela sverige eller ngt
och det är typ 200 spelare som är med , inte så lätt att komma med kanske men kämpa får man ju göra ;)
en bild på laget och en från bff norra :) älskar er alla tjejer fotboll är livet :D(L)
nu fick ni veta lite om vad jag tycker om fotboll och så haha hade tråkigt ;)
kommer bilder från en match på cupen också när fanny har skickat dom till mig :D
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0