godmorgon :)

som sagt godmorgon vaknade för en stund sendan , haft sjukt kul dagar med fannygovik och emmapersson, i fredags gick vi med fanny vid 6 för hon skulle äta pizza sen efter det gick vi till hallen , och där fick vi den braiga iden att vi skulle sova hemme hos hemma , så fanny gick och skulle grilla med några och jag gick med emma hem och sen kom fanny tillbaka vid typ halv 12 , haha skype är farligt vi satt och prata med supersnigeln och zwampen hela natten sen vid kvart i 8 drog vi till gammla för fanny skulle stå i kiosken där ,dåå blev jag och emma as trötta så vi typ somnade ? och vid 12 drog vi upp till den andra hallen oh va där typ 20 min , sen hem och sova till 5 , då kom emilia upp till mig så silkiplinerade jag henne ben alltig lika kul ;)
sen fyllde hannes mamma år Grattis :) såå vi var typ där nere och sånt till halv 3 , då min mamma kom hem :)
och nu sitter jag och kollar på vårat jätte bra schema -.- men kan seriöst inte få sämre
och på onsdagen har vi 3 lektoner irad med anders seriöst hur ska vi klara oss ? :(
// världens bästa louise

Kommentarer
Postat av: Emma O :)

Har vi idrott i gamla ngt ?

Eller bara kronbergshallen när vi har vanlig idrott ? :P<3

2010-08-17 @ 19:07:54
URL: http://emmaaoltegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0