kungshamn imorgon

hallo , dagen idag har spenderats med emma och mathilda ;) drog till emma vid typ 3 och vi bakade snickers asssss gott sen kom mathilda vi spelade lite fifa och sånt kulkul :) sen gick vi ut till gamla för mathildas handbolls lag hade träning men hon var sjuk så vi gick typ dit och var där i kanske 20 min , sen hem till mig för jag skulle äta sen cyklade vi hem till mathilda och såg på case 49 reoe jag den hette , rekomenderas väldigt bra men läskig :o
imorgon åker jag till kungshamn med evelyn och träffar micaela och sara sjukt kul kommer det bli , inte träffat dom på läänge :o så vi drar dit vid 11 så får se om det blir ngn ilägg innna..
och jag är inte i skåne för det blev ändrat pussss ;*
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0