kungshamn @ tååången

hejhej , haha så alla vet bor mica i tången som jag fick lära mig idag ;) nej men sjukt kul idag :) jag och evelyn åkte vid halv 11 och va framme vid 12 då mica och sara mötte oss vid pressbyrån , så gick vi hem till mica och pratade och massa kuuul .. haha sen gick vi "ner där över" som dom kallade det ;) och så sa sara hej till en tat as kul :D
sara : hej .
tanten gick ågra meter sen stannade hon och gick till baka och bara : hej känner vi varandra, och va typ 2 cm från sara xd sara : nej det tror jag inte. tanten : okej för jag har var skolfröken en gång i tiden xd vi fick as flabb så sjukt kul , haha och tanten hade orangest  hår med grå utväxta fin fint , va roligare än av det låt xd
haha :D kommer komma bilder när mica  lagt in dom på datan (:
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0