sjuuukt

hejhopp , inte skrivit på riktigt länge nu men ni vet hur jag är ;)
iaf har haft 2 helt oförglömligt bra dagar med emma fanny och mathila :)
började med att i lördags åkte massa och kollade på match i brastad sais-kungshamn som kungshamn vann med 1-0 :) sen ååkte vi hem vid halv 4 och då drog jag och emma o micha och skulle köpa kinamat , sen kom fanny och mathilda såå alla drog hem till emma och åt :) sen åkte micha hem och då gick jag emma mathilad fanny och evelyn och bada kolla www.eevelyns.blogg.se ! efter som jag aldrig tar bilder för jag är så lat (a)
sen drog vi hem till fanny och bada och evelyn gick hem. helt sjukt vad kul det kan vara att bada. och så kom adam senare och hjälpte mathilda att sätta upp tältet som vi skulle " sova " i medans vi andra drog till ica och köpte godis och coooola :D sen började det roliga hihi (A) vid 2 gick vi ner till norra för att mathilda skulle bada sen , vid typ 10 i 4 kom vi på att vi skulle se om pizzerian va öppen och det var den så vid 4 åt vi pizza :) haha vid 5 drog i till plasten och jag och mathilda körde fotboll med cyklarna så mycket tror jag aldrig att jag har skrattat :o
Haha , vi var där i kanske 1 timme , sen gick vi in till fanny och kollade lite på datan och vid 10 kom vi på att vi skulle åka hem till mig (på skaftö) och hämta en ring man åker i efter båten! så jag och mathilda cyklade ända hem till mig och hemtade den och hemtade den. vid typ 2 åkte vi ut jag mathila fanny emma matila och jennifer o åkte helt sjukt kul är det! :) sen gick jag hem och så trött tror jag seriöst aldrig jag har varit .. min hand darrade så fort jag lyfte den .. så jag gick och la mig vid 4 och vaknde vid 8 och sen vid 12 gick jag och la mig igen och nu har jag varit vaken en stund :) blev ett långt inlägg såg jag nu men ni får läsa om ni orkar :D pussss ;*
// världens bästa louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

glömt någon ? xd

2010-08-09 @ 22:07:02
Postat av: Louise @ anonym

vem ? xd

2010-08-10 @ 00:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0