SKÅNELAND! :D

halllå! :) drog ner till stan med mamma förut fixa kortet och provade converse :)
sen drog jag hem och träffade mathilda och emilia och vi drog ner till katten och fikade ..
det blev sjukt varmt så jag och emilia drog hem till henne och kollade på wallander , och nu är hon och mathilda på väg till hunnebo så blit mer med dom när som kommer hem :) och hockeyn senare (y) som vanligt ....
fick iaf reda på precis att jag ska till michas pappa som bor i SKÅNE , pool och allt fyfan vad vi kommer ha det bra älskling :D så jag drar dit på måndag så kommer nog inte uppdatera så mkt , och massor med bilder kommer det bli vi ska vara där hela veckan! :D
// världens bästa louise

Kommentarer
Postat av: michaela

vi kommer ha d bäst älskling ! :D (L)

2010-08-04 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0