skola o träning

hej! gick upp vid halv 7 åt tog på mig och shit sen stack till bussen 20 i 8 , började med idrott fett segt med d på morgonen :o iaf sen skulle vi haft kemi men vi "läste" islt :) sen skulle d vart språk men så klart va det inställt som vanligt typ ? så jag emma och fanny gick ner till viking och åt upp en hel familje pizza sen rullade vi till ica och upp t skolan då vi hade vikarie .. skönt sen kr nere i datasalen typ fixa massa saken , hahah sen fick vi ngn lärare som typ gick efter mig och matilda halva dagen för att vi hade skojbråkat lite bara , SJUUUKT :)
sen drog jag ham vid 2 och sen tillbaka vid halv 4 då gick jag med emilia till spotshopen för hon skulle köpa jacka och lite sånt sen hem till henne en stund sen träna <3
sååå nu har jag duschat och lite sånt och sitter här blir väl att lägga sig i sängen om 1 timme elr ngt och smsa :)
häärligt :)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0