gårdagen

shoooosan :D nej men nu är vi seriösa! Godmargon! :)
vaknade för en stundsedan ätit och så ..
igår åkte jag då till lysekil och träffade emma linnea och fanny vid 2 , och vi drog till ica
för att jag och fanny skulle vaxa benen. så emma gjorde det på oss. och vet ni ? :D
det gjorde knapt ont, dom flästa tror jag det gör jättejätte ont .. men inte alls! :)
man blir bara liteprickig som har gårr över nu värre var det inte (y)
sen drog vi alla och kollade på bio shrek4 , hahah rätt kul eller ah ^^
tkr faktisk ni ska se den ;) lite barnslig får man ju vara (y)
sen efter bion stack vi ut lite , sen till viking för jag och fanny ville ha kebabtalrik
som VANLIGT -.-' haha typ det jag lever på ? :o
vi tog iaf med oss den och satte oss alla 4 i norra , och va där ända till 11 och så
kom ju evelyn och höll oss sälskap , den skiten han man inte träffat på länge
saknat henne! (L)
nuu smsar jag med fanny och det blir troligtvis att grilla ikväll med emma linnea
evelyn och fanny! :D myssss :'
om ni vill se bilder kan ni kolla på www.eevelyns.blogg.se eller www.mccullough.blogg.se :D
efter som jag inte tog några pga att min mobil dog ;)
// världes bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0