Godmorgon

hello blogggen! :)
inte blivit så mkt bloggande , har bara inte orkat ...
vill ha en ny mkt snyggare header så himmla mkt roligare då :)
så det kanske finns ngn snäll person där ute som kanske kan fixa dt till mig? :D
för då kommer ni att få mkt mera bloggning från mig , bra byte eller hur vad tkr ni ? ;)
iaf bara typ suttit hemma dom senaste dagarna , finns inget att göra här på skaftö typ ..
får väll dra mig till grundsund snart och ragga upp lite folk där kanske , elin är där maby .
hihi nu ska jag smsa henne bara för det och :D så då var dt gjort , blir väll kanske att åka dit idag då ?
det får vi hoppas på saknar den lilla grisen. och alla sommargäster :D
imorse satt jag och pappa och kolla på resor GILLAS :D'
blir nog att åka till tunisien i september , mkt härligt tkr jag.
och så kommer ju micha hem idag bättre kan det ju inte bli (:
nej nu ska jag nog ta och äta lite eller ta på mig och duscha får se :D
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0