natti inlägg! :)

hihi sitter här med min älskade data i knät! (y)
vart med massa trevliga folk idag!
träffade micha vid 4 va med hon ett tag sen kollade jag när öis spelade
med elias micha rebecka! såå efter matchen stannade jag och rebecka kvar
och va med måns viktor ivar adam elias och simon! :)
mkt trevlig dag måste jag säga!
på fredag åker jag till mamma och stannar i lysekil resten av sommaren! :)
såå tagga hockeyläger i 3 veckor! :D kul som satan!
ngn som läser min blogg kanske ska dit?
nuu ska jag lägga ifrån mig datan och ta och smsa lite trevliga folk ha det bäst! :D
vänta 1 sak till..
jag rebecka och elias satt vid ica och typ pratade, så kommer en bil och ngn i den vinkar
till oss så vi vinkade ju till baka med körde den typ 10 meter sen becka den tillbaka
och han som körde bilen vevade ner rutan han var turk tror jag:o
och sa : inte vinka till min systerson! fattar ni inte vinka till min systerson.
vi bara wtf d va ju liksom han som vinka till oss först :o
hhahahah men turkar är turkar! :D
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0