ÄLSKAAA

Verkligen superhärlig dag igår :) åkte till gbg runt halv 10 in till nordstan sen spårvagn vidare in i göteborg gick lite där med mamma hanna ulrika och hugo! sen in i nordstan igen efter en liten stund , och fick äntligen köpt en skolavslutningsklänning (y) och massa mera kanske kommer bilder på det senare får se på det.
ska iaf troligtvis upp till hallen sen och kolla p96 som spelar mot norskar :D sen vid 2 ner till parken och kolla på mathilda :) sen hem till pappa tror jag :)'
och jag älskar vädret :D skolavslutning på torsdag + att jag fyller bättre kan det inte bli. längtar sönder mig asso shit :D nu ska jag göra iordning mig så nu får ha det bra så låge :)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0