Crusingen :D

Godmorgon kära bloggläsare :')  tänkte berätta om igår! :)
sjukt kul kväll med Emilia Fanny Linnea Emma Emma Alice och Johanna :D
vi träffade mkt mer trevliga folk också men aah ;D
iaf drog till lysekil vid 5 typ efter att ha missat 2 båtar ...
gick hem till emilia och va där till typ 6 för hon skulle äta och så sen gick vi hem till fanny va där en stund.
sen ner till stan där vi träffade linnea och emma härligt härligt .. vi typ gick runt i ngra timmar, sen drog vi och hämta pengar och sen satta oss på viking, vilket kanske inte var så super smart gjort .. efter att typ stått och våntar 30 min på att få beställa så tog det typ 1 timme att på pizzan efter att vi frågat om den 2 ggr och dom hade glömt bort oss . så precis när vi ätit klart koom alice och emma så vi väntade typ 1 och en halv timme på dom också så det fick bli 3 timmar pizzeria (y) efter det drog vi ut typ köpte godis gick runt bland folk hämtade johanna spelade på hjul som jag vann en choklad på ;) så hade klockan blivit 11 och då gick sista båten hem så jag fick ta den och lämna dom andra.
men nu ska ni få lite bilder från allt , dom kanske inte är jätte intressanta men det får duga bilder som bilder ;)


kolla hennes hår med massa färger gissa om vi blev chokade ;o
så det var alla bilder :D blev dock ingen video :/
ni får ha d bäst så skriver jag senare :)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0