emmmma

hejsan hopsan ;D nu öär jag här vid datan igen ..
sitter och snackar med folk på msn och massa haha vet inte vad jag ska packa till cupen så måste fråga massa om saker höhö ..  så går det när man har bra koll (;
nog om dt , drog till emma en stund förut , hon har världens sötaste kattungar som är 2 veckor LOVE (L)
hihi iaf kommer nog bilder när emma lagt in dom på datan och såå .. ska nog packa lite men jag orkar inte ;o
så det blir nog att lägga mig och kolla på fobill och smsa :D och jag längar till cupen :D wiie ..
inte bara jag som gör right ? ;)
nu ska jag kolla på fotbollen brasillien - chile 3-0 just nu ;d och imorgon spelar spanien. :)
// världens bästa louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0