Glad Midsommar :D

haha eller vad säger man ? ;) iaf glad såndärdag :D
hihi blev ju första video inlägget förut riktigt stolt faktist ;D kommer nog komma en del sånt nu i sommar har ju med mig mobil överallt så :D och så kommer ni få en bild bomb efter cupen det lovar jag och videor kommer det också komma från vårat heösjuka lag som jag älskar :D  Lysekil FF F96 i mitt (L) höhö .. =)
iaf efter förra inlägget åt jag och sen durschade jag som jag ju ska göra väldigt mkt och vattnet är fortfarande lila hahahaha lite småläskigt ;)
om 1 timme blir det att kolla vm spanien - chile som jag tror spanien kommer vinna. själv hejar jag ju på dom (a)
ni får ha de bäst så länga så kanske jag slänger in ett inlägg senare ;)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0