godmorgon!

hejhej , detta blir det sista inlägget på väldigt länge tyvärr .. :/
idag ska jag packa och sen dra till emmma så jag hinner inte blogga mer idag.
och imorogn vid 10 tider åker jag till lysekil för att träffa mina tjejor vid 11 för att senare åka till kungshamn på kalles cup , som ni säkert vet :D sjukt kul .. kommer nog inte ha tillgång till ngn dator där :/
iaf min vecka ser ut så här
onsdag: cup
torsdag: cup
fredag: cup
lördag: cup
söndag: cup
måndag: match med f94
tisdag: kanske gbg? :)

iaf så det blir inte mkt tid för bloggen den närmaste veckan. men det får ni leva med ;)
bloggar så fort jag kan lover er , och mamma bilder och videor kommer komma :D
nu ska jag packa för jag har inte börjat med det än ;o och kolla så att det inte är hål i madrassen ;)
ni kan få en bild som tröst också ;)

// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0