GODMORGON :D

Godmorgon alla bloggisar ;) nej nu ska vi vara seriösa här! :)
vaknade för en stund sedan av att telefon ringde lite sådär lagom kul.
idag blir det iallafal att fira missomar men mamma och pappa och många fler som jag inte har gjort på hur länge som hällst super kul ! :) skulle ju igentligen bärt av till åmål nu men vi har ju vart borta hela veckan så vi orkade inte åka dit upp , så det blir säkert jul eller ngt där islället!
iaf vi ska till bökevik vid 2 tror jag där det är mamma trrevliga folk.
sen ikväll vet jag inte träffa ngn eller så blir det att ligga hemma :d
och imorgon ska jag till lysekil med elin och hanna troligtvis :)
HAHA så måste jag berätta om en helsjuk sak!
som ni kanske vet eller kanske inte har berättat det ?
iaf för 1 vecka sedan skulle jag ju färga håret så emilia gjorde det och sen när vi hade duschat ut medlet och torkat det och lite sånt ser vi ju att håret har blivit helt kålsvart ? ;o
ah och när jag durschade igår så ser jag att vattnet blev helt lila ?  hahah lite läskigt måste jag säga ;o
såå det är inte lika svart längre utan börjar gå åt det mörkbruna hållet GILLLLAS :DD
svart på mig var inte specielt fint om man säger så ;)
och så är det ju cup på onsdag (L) så jag ska duscha duscha duscha jätte mkt för att få bort den svarta färgen:)
ngn som vet om man kan ta blekningsmedel för att det ska gå bort fortare kanske ? ;o
tänkte lägga i brun färg men sen så kom jag ju på att man inte kunde färga svart hår ljusare ? -.-
så aah det får se ut som det gör! haha inte så mkt att göra åt.
nu ska jag iaf gå och ta på mig. blev att långt iinlägg idag för en gångs skull kännde bara för att skriva av mig:D
kommer bilder senare är så lat så orkar inte lägga upp dim bara (a)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0