Göteborg + liseberg :)

hejhej , idag har det vart en toppen dag (y)
skolan tråkig men änså skit kul idag :D eftersom vi har haft 2 lektioner utan lärare och 2 med vikarie (y)
spenskan blev som våran klass är döpt till idag ADHD , dom trode att vi skulle jobba utan lärare sen kom ngn random lärare från klassrummet breve och sa att vi inte fick skrika så mkt O.o
iaf efter det drog jag hem och sola .. sen gick jag och mamma ner till rinkenäs där hanna och hennes familj va så vi typ åt lite och hade det bra! så imorgon blir det göteborg och liseberg med dom toppen :D
och så kommer min älskling hem imorgon saknar dig gumman :) du kommer vara jätte bra nu och jag kommer se ännu med vit ut -.-
uppdaterar imorgon i bilen ha de bäst :D
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0