junicupen

helloo :D emilia väckte mig vid 10 för vi skulle till uddevalla och kolla junicupen! :)
så vi tog iaf bussen 11:45 från lysekil! sen in till torp byta buss in till kampenhof, och där kom första problemet hur skulle vi komma ut till junicupe haha vi hitta ingen buss så vi gick till donken och åt lite :D sen kom vi på att emilias pappa kunde komma så han kom o körde oss dit så vi da där ända till 6 där buss problemen fortsätter haha iaf efter typ 30 min hoppade vi på en spelarbuss:) in till kampenhof där det inte gick ngn buss ?!? haha så vi fick vänta där till kl 7 då vi tog smögen bussen till torp. hahah när vi gick där inne i kampenhof.
jag: emilia! vad gör sen där gubben ?
emilia: han sover!
jag: skrattar. för han satt upp och sov ?
emilia: tyst du kanske väcker han !
omg roligare än vad ni nog tror :D
vi kom iaf hem vid 8 då gick jag och mamma  och typ träffade lite folk nere i stan och nu sitter jag här och har precis ätit o ska gå och hämta glasss! gillas :D
// världens bästa louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du ha en frågestund med din kompis som du va på juli cupen med?

2010-06-20 @ 14:55:55
URL: http://sarahklen.blogg.se/
Postat av: Louise

Med emilia menar du ? :)

2010-06-29 @ 10:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0