Match IGEN ;)

hejhej , fick reda på idag att jag skulle va med 94orna och spela igan! sp jag och fanny drar dit idag vid halv 6 tiden. plasten klockan 7 Lysekil - Munkedal för er som bor i lysekil ;)
slapp men otroligt SEG dag idag -.-
drog iaf hem på matrasten och åt efter som att skolans man inte går att äta . då hade iaf mamma kommit hem efter 1 månad i turkiet ;) fick lite saker och såå . tack för det ;)
sen har vi typ haft so svenska och språk! hahah språk är nog det slappaste som finns;) iaf med den läraren vi har film i 15 min sen sluta! inga prov för våran grupp för att vi är hälften så långt som alla andra bara för att i slutar tidagre ser på film har massor med inställda riktigt härligt :D
nu ska jag nog ut i solen en stund sen hem till fanny, ha det bäst :D
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0