SNART :D

hej bloggen sjukt glad idag och super härlig dag (y)
åkte till skolan som vanligt städade skåpen i 10 minuter :D sen sket jag i bilden åkte hem och gav min nyckel till emma så hon fick läma in den (y) så slutade typ vid 9 idag ;) haha iaf tandläkaren senare seeegt .. sen till Donken (L) torp och lite sånt .. senare åkte hem till rebecka och emma :D sjukt kul med er :)
imorgon kom det bli bäst åker till rebecka där emma sover vid 8 sen tar vi färjan till lysekil halv 10 sen hem till våran lärare och fika sen till hallen och sen är det SOMMARLOV + att allt blir bättre för jag fyller ju imorgon :D
haha nu ska jag kolla lite tv bloggar och sånt , ngn som vill att jag reklamerar eran blogg bara att skriva (y)
// världens bästa louise

Kommentarer
Postat av: k?

Du är inte världens bästa louise?

2010-06-10 @ 16:21:12
Postat av: louise

jodu d tkr jag allt ;)

2010-06-10 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0