snart träning ..

hej , slapp dag idag ;) eller ganska så iaf. vill även säga er att jag värkligen HATAR anders gustavsson -.-
haha lägg det i carebox .. om en halv timme åker jag tillbaka till lysekil för att träna vid 5 :)
imorogn blir det ungefär q timme skola för mig åka dit och typ tömma skåpet sen in till ua till tandläkaren och happas på att min tandställning åkte bort :) efter det blir det torp och lite annat inne i ua. skulle behöva färga mitt hår IGEN efter som att färgan typ åkt ut igen skit färga . nu ska jag inte sitta här utan gå upp och packa :D
så ni får ha det bäst så kommer än bild på mig :)

typ så ser mitt hår ut igen verkligen skit fult elr vad tycker ni ? färga det igen ksk ?
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0