Sommarlov! :D (L)

älska älskar älskar säger jag bara toppen dag :D
pappa väckte mig vid 7 då fick jag 1500 höhö (y) drog till rebecka vid 8 där micha och emma var fin en tröja super fin och rosor älskar er tjejer :D
fyller ju igad men det tror jag inte ni har missat ;)
haha iaf vid halv 10 åkte vi t skolan träffa klassen sen gick vi hem till våran kf och åt glass och muffins (y) MUMS :D hah .. sen rast till 12 du vi gick till hallen och lyssna på folk som sjöng och typ retorn som prata och typ sloskyddsmedel ? O.o
vid 1 var vi klara efter att ha plockat bort allt i hallen ..
jag och emma drog hem till min mamma och åt tårta och lfick lite presenter och sånt ;)
sen med med 2 färjan :) ätit jordgubbar och massa nu ikväll händer inte mkt ksk kommer ett inlägg senare!
kommer en bild på min outfit idag också! :)

// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0