torsdag - fredag - lördag ;d

shööö :D tältingen blev skit lyckad kallt dock men det gick (: jag och emma va typ uta och va övertrötta och bara sprang runt typ hela natten .. :') iaf vi åkte hem vid 2 så tog jag en färja hem vid 4. åt sen direkt till träningen .. tråkigt faktiskt va sjukt trött hade ju inte sovit. så det blev sängen rätt tidigt så han ite med bloggen :) bilder kommer när emma lagt in dom på datorn . (: vaknade vid halv 12 idag av att emilia smsa mig så vi gicck ut och solade än stund . sen in och typ bara satt och gjort ingen ting .. senare gick vi tiill räkbodarna och åt fich and chips ;) sen blev vi typ attakerade av måsar så vi gick hem hämta pengare sen cyklade vi ner till ica haha vi hittade en cykel hemma som nog är våra grannars ;oo den stog där iaf så vi tog den . jag skulle sjussa emilia men ah det gick ju så där haha .. på ica köppte vi håt färg till mig som skulle bli mörkbrun men sen när vi gjort det märkte vi att det va svart så ah så kan det ju också gå -.-' imorgon blir det uddevalla med emilia och kolla junicupen :D bilder kommer när jag orkar lägga in :D
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0