11 - 12 maj :)

hej bloggen. blev ingen bloggning igår pga träningar och sånt , kan iaf berätt lite om dagen :)
först på morgon åkte jag till färjan som jag åkte med älsklingen och några .. sen var de skolan minns inte vad som hände .. efter skolan var de iaf kvarsittning för min del .. då satt älsklingen och vänta på mig nere vid färjan så jag gick dit och så åkte jag med han över och sen själv tillbaka igen mysigt .. blir nog att träffa han i helgen också och sen ska han sova hos mig :D vid 5 var d iaf träning sen ham med båten halv 7 IGEN ..
hem duscha sen ?? minns jag inte han inte blogga iaf ..

idag tog jag bussen till färjan som vanligt , och där satt älsklingen och några och vänta på mig (a)
åkte buss upp till skolan sen till datasalen och skriva engelska uppsats .. -.-
sen rulla bara dagen på segt gick de iaf men sov bordt so:n och spanska typ måla vi på talan (y)
efter skolan drog jag ner och köpte glass ?!?! sen hem med färjan halv 4 haha :)
nu har jag ätit lite och sitter här och typ fryser sönder -.-

nu när vi är lediga så länge så ska jag ta tag i bloggen haha kommer säkert inte bli ngt av det men jag ska försöka att fixa den nu faktsikt. måste hitta ngn som kan hjälpa mig elr så får jag fixa själv om jag lykas x)

// världens bästa louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är "älsklingen"??

2010-05-13 @ 10:50:40
Postat av: Louise

viking :)

2010-05-13 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0