BÄÄÄSÄT (L)

hej hopp sjuk bra dag i dag kan man säga :D
deb började med att jag gick upp vid 7 gjorde iordning mig och sen dro jag och emilia till skolan vid 8.15 :)
sen började det med matte och vi hade vikarie GURKAN ;) men jag hade ingen mattebok så jag fick ligga och smsa :) se ifdrott ute och typ sola sen biologa där vi typ var och badade , sen skulle vi ha musik men den var ju så klart inställd som vanligt , så va hade typ 2 timmars rast till ssta lektionen som var elevens val härligt :) sen gick jag hem och sen kom emilia efter ett tag och jag gick med hon och hennes mamma när dom skulle äta pizza sen hem byta kläder sen upp till tröten med laget och typ spela brännboll och  massa kul , sjuäl blev man iputtat i än sjö , men det var allt lite kul hahha ;) kaske kommer video på det för se :)
sen gick vi hem och på vägen hade jag emilia sanne och linnea hur KUL som hällst , och nu har jag precis duschat så puss på denna underbart roliga dag :)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0