blond vs brunett

hej bloggen , igår efter förra inlägget gjorde jag inte så mkt kollade på hockey tror jag och prata lite med älsklingen! och som ngn undra så är det viking som är "älsklingen" :)
jag vaknade vid 10 för att pappa väckte mig -.- verför vet jag inte medn han tkr att de är onödigt att sova länge som han väcker mig .. jag gick upp och åt lite sen har det bara vart MTV och datan :)
och jag har problem O.o ..  Jag vet inte vad jag ska ha för klänning på skolavslutningen hjälp mig gärna snälla :D

och ska jag va BLOND eller BRUNETT? :)

// världens bästa louise

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOND :D

2010-05-13 @ 12:13:55
Postat av: Louise

hihi okej :D

2010-08-01 @ 11:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0