dagen (L)

hhej ;d idag har de vart bäst :) efter förra inlägget sminka jag mig och tog på mig och lite sånt :)
drog till hallen vid 12 där hanna och josefin var , vi kollade och vid 2 typ åkte jossan hem och då kom emma. sen gick jag hem och åt lite sen tillbaka direkt igen vi kollade mer handboll sen kom linnea och vi drog jag emma hanna och linnea till bowlingen vid halv 6 gick emma och hanne då kom emma m , så vi typ gick till viking och åt :) kommer komma en video senare när jag har fixat youtube när jag åker på ngn cykel hahah .. iaf efter vi vart där gick vi hem till emma och jag och hon spelade halo , haha inte för att jag var så speciellt bra på de men haha .. sen fick vi nolife så vi hälda vatten på folk som gick nedan för as kul 2 st ställde sig typ och skrek och fick damp O.o sen ringde älsklingen prata med han och vi gick till ica och där va dom som hade skrikit åt oss dom gick fan efter oss :o emma vart sjukt rädd så hon sprang iväg ovh linnea köpte godis , jag märkte ju inte så mkt för jag prata ju med älsklingen men haha .. :) vi drog sen till plasten där camilla och evelyn var sjukt kul hade vi , drev lite med folk och så haha .. ska träffa dom här älsklingarna imorgon också :D 
kommer komma bilder + videon imorgonn troligtvis :)
om ni vill fråga ngt är de bara att fråga jag är inte farlig höhö .. (: 
// världens bästa louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0