dagen med dom bästa!

hej alla bloggläsare :D dagen idag har vart så underbart bäst!
den började med att det var skolan , vart as konstigt väder idag sol regn sol regn sol ;o
iaf i skolan hände igen speciellt massa chill lektioner igen jobbigt bara dom dampande lärarna ;)
efter skolan gick jag och emilia hem så åt jag och hon , efter att tag gick vi hem till evelyn va där ett tag emilia sov och lite sånt höhö .. den drog vi hem och hämte pengar sen till konsum så jag fick köpa godis sen till viking för att köpa pizza som vi tog med oss till norrahamnen där vi satt och hade det BÄST :D
sen hem till evelyn igen en liten stund sen emilia för hon skulle fixa lite saken , sen gick vi ner till midgård för att träffa emilias mamma och någon mer så vi var där och prade med dom en liten stund och sen blev det stan , så sjukt kul med er tjejer älskar er :D(L)
kommer komma bilder när jag orkar hämta sladden :)
// världens bästa louise 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeeyyy :D

2010-05-21 @ 23:15:17
URL: http://eevelynbaker.blogg.se/
Postat av: Louise

höhöhö :D

2010-08-01 @ 11:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0