...

Måndag: började med att jag vaknade hemme helt själv rätt härlgt faktiskt :)
ner till emilia och äta och lite sånt, sen skolan och i skolan hade vi typ svenska, egelska, kr, so idrott och pt där vi bara fick bullar sen gick vi igen höhö hääärligt ;) sen efter skolan gick jag och emilia hem och jag typ åt och lite och min mormor har ju kommit hunderbart -.- iaf sen blev det match för min del vinns med 8-4 härligt tjejer ;)
sen hem och smsa med älsklingen :d

Tisdag: jag vaknade och det började med att min mormor tog min mobil , helt cp -.- iaf gick ner till emilia ringde till pappa och han gjorde så att jag fick tbx mobilen. sen gjorde vi ordning oss och sen ner till ålevik och typ sjuornas dag haha våran klass kom sist så klart (y) haha sen drog jag och sanna hem till henne en liten stund setill stan och träffa viking och elias , mysigt ;) nu har jag ätit och pratar med emilia såå ska ner till henne nu sen träna så ni får ha det bästttt :D
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0