fullt upp!

hallå! har verkligen inte hunnit blogg dom sista dagarna inte haft tid och aa lite såå.
kan iaf berätta lite vad jag har gjort! igår vaknade jag vid 10 tiden av att ngn knackade på dörren orkade inte öppna så jag låg kvar i sängen (a) sen ringde pappa så jag åkte hem till honom vid halv 1 sen åkte jag direkt till micha rebecka och emma vi grillade och hade supermysigt värkligen! älskar er. så jag kom hem vid typ 11 och då la jag mig i sängen och smsade :) idag har det vart skolan super segt slutade vid 3 så jag och emma drog först till konsum och sen till färjan , och efter en stund kom viking också. så jag var hemme vid 4 tiden åt och lite så sen tillbaka till lysekil för att spela match mot bullren tanum ?? minns faktiskt inte haha .. iaf vi förlorade med 2-1 ..
sen åkte vi hem och nu har jag duschat. härligt! får se om det blir ngn bloggning imorgon ska nog träning och vara med älsklingen:)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0