godmorgon ;d

hejhej bloggen :)
vaknade för en stund sedan gick upp och åt och lite sånt precis tagit på mig också .
ska dra till hallen för att kolla sista dagen på Lysekils open , lysekil spelar kl 12 ?
ska iaf träffa söta hanna där uppe , och säkert många mer får se ksk kollar finalen kl 2 också ska ju åka till pappa senare vid typ 4 .. efter som att min mamma ska åka till göteborg och senare ta ett flyg till turkiet utan mig ?!? ganska lågt att lämna mig hemma med mormor tkr jag .. men aja sånt är livet hon får bara dapm om jag tjatar :')
kommer säkert att få massa saken men än då :) fyller ju år på skolavlutningen så :)
blir att träffa mina sötnos sen också tror jag emma linnea camilla evelyn och mer säkert.
vill också säga grattis till Fanny och Alice som fyller 14 idag grattis sötnosar :)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0