grattis älskling <3

shaa bloggen :)
efter förra inlägget gick jag och tog på mig och sen direkt ut med pappa..
vi va ute i typ 1 timme härligt as skönt ute ju ;o
sen åt jag och lite sånt , sen direkt ut igen typ spela lite fotboll och sånt , mys!
nu ska jag packa mina saker för ska till mamma vid 6. men innan blir de att kolla fotboll i grundsund:)
och så alla vet fyller min älskling år idag, älskar dig mest 14 år nu, vi snart haft 10 härliga helt underbara år tillsamans vi träffades första gången när du flyttade till grundsund när vi skulle börja förskolan och allt va bara rätt från början vi va gjorda för att va bli bästa vänner, sen har vi hålltihop ända sen dess , även att jag flyttat ifrån dig och vi slutade nästan att träffas under 1 år , men jag flyttade tillbaka igen och nu är vi mycket igen underbart! MICHAELA FINN ALLRA BÄSTA VÄNN JAG KOMMER ALLTID ATT ÄLSKA DIG VAD SOM ÄN HÄNDER (L)
// världens bästa louise

Kommentarer
Postat av: Michaela :)

gud älskling !

jag kan inte sluta läsa denna texten om mig , du är min bästa vän louiseandersson och kommer allltid att vara , vi håller ihop i vått och torrt :D I(L)Y

2010-07-30 @ 23:58:42
Postat av: Louise

awwww , älskling jag älskar dig mest ! (LLLL)

2010-08-01 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0