härligt ;)

shaa bloggen :)
inte hunnit uppdatera pga match och så ..
iaf isöndags va jag o pappa och kolla på match Gurndsud-smögen 2-0 till grundsund grymt! :)
sen hem till mamma vid 6 som jag skrev , efter de blev de evelyn och emilia mys , evelyn åt glass på konsum och jag och emilia gick och åt kebebrulle på viking (y) efter det gick vi hem till evelyn och hoppastuttsmatta hahah sjukt kul får nog har inte skrattat så mkt på länge , får nog inte berätta vad som hände för emilia men sjukt skoj va det iaf .. :) igår va de då skola igen -.- slutade vid efter att ha gått långt bara för att man inte va med på idrotten .. sen direkt hem och äta sen tandläkaren vid halv 5 tog typ 1 halvtimmer för att deras saker inte funka ?!? sen snabbt hem igen för att byta om och åka tilll match i kungshamn , vi förlora med 7-5 men de va jätte bra för vi förlora med 11-1 sist gång så ;) vi va typ hemma vid 9 så jag duscha och åt och lite sånt så han inte med datan då häller .. sry för de men så är de , idag har jag iaf vart i skolan slutade halv 2 men fick vänta till 2 för att ha 1 timmes kvarsittning segt kan jag säga er ;) typ bara folk från våran klass där men haha .. alla förutom 1 va från våran klass .. xd nu är jag hemma vart med emilia en stund och nu ska jag dra och träna så ni får ha de bäst , ksk blir ett inlägg ikväll om ni har tur ;)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0