hemmma '

hhej bloggen , vid kvart över 4 ringde katarina och frågade om jag skulle åka med henne hem , och varför inte ? slipper ju åka båten då :) så jag packade ner alla jag skulle ha med mig på 10 minuter?! nytt rekort tror jag nog;)
iaf hon kom vid halv 5 och hämtade mig hemme hos min pappa och så åkte vi till lysekil :) så vi var hemme typ vid halv 6. sen dess har jag typ kollar på datan och den är HUUUUR seg som hällst -.- får typ damp kastar den snart i golvet asso! förvånar mig att jag har lyckas komma hit ;) haha .. har typ duschat och lite såt :) så nu ringer nog viking snart så det blir väll att prata med han ikväll och så kommer emilia hem vid halv 9 elr ngt ksk :) så vi ska typ äta och grejer , men jag uppaterer med imorgon! får nog bli ett snabt inlägg innan skolan för vet inte riktigt om jag hinner efter ska till hamburgsund och spela match! och det är samling kl 5  och jag slutar sent så vi får ta och se om det blir ngt inlägg det märker vi nog ;) pusss så länge ksk kommer ett inlägg sen :D
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0