hemmma ;)

hhej bloggen , dålig upptatering som jag sa innan inte uppdaterat som i onsdags tror jag ?!?
iaf i torsdags var de skolan kommer inte ihåg så bra vad som hände men vi hade inställd musik iaf (y)
efter skolan gick man hem till mamma för hon fyllde ju år , grattis till henne :)
vi åt tårta och sånt gott för mormor och morfar var där , vid 4 kom fanny emma och emma hem till mig för pappa skulle hämta oss och vi åkte till tanumshede för att tränna med bff , vi tränade 6-9 grymt kul , sjukt snälla folk och vi prata med typ massa vi ska spela mot på måndag när vi ska till kungshamn och spela ;) vid halv 10 kom emmas mammas killes bror ?? och hämta oss och vi va hemma typ kvart över 10. sängen direkt helt slut , tack för dagen tjejer sjukt kul!! igår var de då skola igen tråkigt som vanligt .. efter skolan gick jag emma och viktor ner till hemmakväll där rebecka var och väntade på oss för vi skulle hyra film och köpa godis. sen åkte jag hem till mig och va hemma i typ 45 min och sen hem till rebecka direkt igen, vi fixade lite saker typ tills kvällen som blev bäst . micha kom vid 5 och vi firade hon hade super mysigt såg på film åt pizza och massa :D
GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING SOM FYLLER 14 IMORGON ÄLSKAR DIG MICHAELA (L)
vi somnade typ vid 2 elr 3 minns inte vad klockan var , och gick upp halv 9 för micha skulle till uddevalla och ta ett tåg vidare till skåne. så jag rebecka och emma såg på en till film och typ massa mer as kul:)
åkter hem vid 1 så har inte vart hemme så länge ätit och lite så.
idag ska jag inte göra ngt mer tror jag typ sova haha trött ..  ha de bäst tills jag skriver näst gång :)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0