hjälp!

hej bloggen! nu behöver jag hjälp med lite olika saker ;)
finns de någon som kan fixa mig blogg ? ;d
typ designen headern och lite såt ? :)
och så vet jag inte hur jag ska färga mitt hår , vet ni någon fin färg?

iaf igår blev det ingen bloggning pga att jag inte han ..
jag slutade vid 2 och då gick man hem till emilia va där en stund , sen med fanny och hämta doris :)
viking och äta kebab med fanny :D sen ut med doris sen hem till fanny sen till hallen för att kolla handboll , LHK vann ju också sin första match med 19-17 mot helton ? aja grattis till er :) nu ska jag typ sminka mig och lite sånt smsat med hanna vi ska dra till hallen med några snart :D uppdaterar när jag kommer hem :)
och snälla svara på frågorna så är ni gulliga.
// världens bästa louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0