jag hatar att fylla i detta -.-

shööö ;d efter förra inlägget drog jag till hallen där jag träffa underbara hanna , vi gick in och satte oss vid massa kommer inte ihåg alla men typ julia fanny fanny jossan amelie matilda melina rebecka och säkert ngn mer inte bäst på namn höhö .. iaf vi kllade när lysekil spelade mot krops vid halv 1 ?!? dom förlora tyvär och kom på en 6e plats tror jag vi kolla på resten av matchen och så lite sånt irsta vann grattis till dom .. vi träffade emma emma oliwer linnea efter ett tag också . och så vart de prisutdelning vid 3 typ efetr det gick jag hem för att jag skulle åka till pappa och typ säga hejdå till mamma som åker senare .. när jag kom hit gick vi på en promenad för att jag är så snäll och går men han när han vill gå ut hahah .. :) efter det har jag inte gjort ngt specielt bara vart hemma ätit och lite sånt kollat tv .. nu blir de mer data ksk ringer älsklingen sen får se :)
imorgon kommer de nog inte bli ngn uppdatering kommer nog inte hinne först skola till 3 halv 4 färjan hem äta direkt tbx till lysekil sen för att spela match Lysekil - smögen på gullmarsvallen kl 7 kom om ni vill :)
så vi får se om ni har tup ksk de blir en snabb uppdatering när jag är hemme och äter vi får se på de ..
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0