Lördag

hej! dålig uppdatering IGEN..
orkar faktiskt inte blogg , så det får komma ett inlägg lite då och då det får ni leva med :)
igår färgade jag håret iaf kommer en bild sen kan jag lova er :) blev väll rätt bra tror jag, typ som innan min färg åkte ur. idag vet jag inte riktigt än vad jag ska göra men hittar väll på ngt kanske drar och kollar på micha när hon tävlar sen :D om inte lycka till sötnos :)
imorgon smäller det!! Lysekil - Sais kl 2 i brastads plasgräs. en sjuukt viktig match man måste vinna!
haha så alla får komma och heja på oss (y) så det blir typ att vara där hela dagen :) träffar säkert massa folk och så. sen på onsdag tror jag det är kommer min mamma hem med massa kläder åt mig :DD
nu ska jag göra iordning mig så kommer en bild på mitt ny färgade hår sen.
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0