SOOOOL (L)

shoooossann :D
härlig dag kan men og lungt säga! börja med att jag vaknar gjorde iordningen mig och sen gick till skolan med emilia , ´först hade vi engelska lika segt som vanligt ;) sen bild asso shit man orkade inte va där inne så sjukt varmt men vi gjorde igen ändå smsa ! :D sen mat , och efter det so, sen svenska i N1 hatar N salarna -.- så sjukt varmt och vi fick inte häller öppna fösnstret -.- sen språk som var i N2 ännu mer värme .. sen drog jag och emilia hem jag åt och sen låg vi ute och sola sjukt varmt :D efter det åt emilia sen gick vi ner till taxi och köpte glass och dom va helt konstiga typ gav oss fel och skit -.- iaf sen typ gick vi ut och satte oss på bryggorna och hade det bäst ! sen hem och nu sitter vi i hennes säng med våra älskade datorer (L) hahha ..
och nästa vecka blir det att färga det lite brunare än detta tror jag! :)

// världens bästa louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0