dagen :)

hej :) kom hem för typ 1 timme sedan .. va lite med emilia och så , nu har jag precis ätit och ska typ träna snart elr klockan 6 på plasten tror jag , för er som bryr er :)
skolan idag har iaf vart bäst , höhö ;d började med typ matte inte så kul då men det var inte så länge , sen idrott rätt segt men vi låg typ och sola på plasten så haha. sen va de biologi sämsta ämnet ;o hater de värkligen hela lektionen sat vi iaf och preta om hur hon skulle få oss att lyssna och va tysta ?!? haha hon är helt väck .
sen vad halv 2 var de musin med vikarie vi typ spela gittar men ingen gjorde de så vi satt och smsa och prata islt! nice! efter de drog jag och emma till bowligen där vi typ träffa ela sanna och elias , vi gick upp i ishallen och typ bytte om för elevensval idrotten , efter den va slut prata jag lite med viking och så ;) sen till skolan sen hem :)
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0