helgen ,

vart lite dåligt med inlägg under helgen , eller vad tycker ni ? ;)
iaf tränade å lite så i fredags , sen på kvällen va jag hemma hos fanny vi såg på film åt godis å lite sånt! 
sen lördag va jag hemma till runt 5 då emilia kom så gick vi ner till stan mötte emma sen hem till evelyn där hon och oliver va. sen skulle vi gå till långevik men där va vi då inte välkommna så patetiskt , jaja vi gick å åt kebeb talrik på viking istället underbart gott ! kärlek till det .
idag gick jag upp vid halv 10 sen vid 10 åkte vi till torslanda och spelade match gick inte så bra som vanligt .. 
nu sitter jag hemma hos pappa å myyser i soffan,
åå vet ni ? ;) på fredag åker hela LHK till potatiscupen i allingsås , såå jäkla taggad på cup det är underbart ! åååå shit taggad som 17 på denna veckan! :D
pusss å kram louiseee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0