sega uppdateringar ..

joo det va ju ett tag sedan vi hördes av nu! :/ 
men iaf lite kort om vad ni har missat i mitt liv haha .. 
fredag förra veckan åkte jag med mitt lag till potatiscupen i allingsås där vi stannade tills på söndagen , det gick faktisk hyffsat bra , vi vann första och andra så A-slutspel blev det , tredje och fjärde förlorade vi dock båda med 2 mål , + att nästan hela vårt lag låg skadade inför sista matchen .. men vi åkte hem nöjde och glada iaf! :) 
denna veckan har det ju vart lov , faktiskt inte hittat på så mycke , har legat sjuk också .. :( 
meeen imorn då fan ! :D 
taggga påsk , blir till att våra på skaftö iaf , ska vara med mina goooa brudar! kolla påskfyren festa åå massa mys :D nu ska jag göra iordning mig å åka till pappa ! :)
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0