Dag 2 - min första kärlek

halllloj! jaag har precis ätit , vart med min underbara vänn emilia hela dagen
kärlek till dig hjärtat! vi har iaf inte gjort så mycke städat hennes och min garderob
slutade med 4  fulla ica kassar att slänga . så nu får vi åka in och shoppa nån dag
lär behövas ha ha! tänkt berätta om dag 2 min första kärlek!
okej , alla har väll vart kära när man vart små , dagis förskolan! haha i 3 var
man ju typ tillsammans men hela klassen på samma gång! ;)
men min första och största kärlek var nog sebastian lysér!
i mitten av 7an lärde jag känna den DÅ fantasktiska personen, jag älskade
värkligen han över allt annat , vi var tillsamman i nästan 3 månader skulle jag tro
allt var super bra när vi var tillsammans , så bra har de faktiskt ärlig tarlet inte funkat med ngn annan :)
dock höll de ju inte hela vägen , vi började bråka! sen tog det stopp , jag orkade helt enkelt inte med det.
att en kille som han kan ha så många olika sidor , gaalet! nu har jag inte pratat med han på flera
månader och kommer nog aldrig mer göra heller men det känns riktigt toppen sskänst att verkligen
ha släppt han ! :)

såå där fick ni veta lite om min första kärlek hope you like it! ;) hehe !
// världens bästa louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0