dag 3 - mina föräldrar

shooosan gårdagen var toppen drog till evelyn rund 9-10 med mathilda och emilia , senare kom simon ,
oliver , erik och viktor! vi gjorde la inte så mycke satt å snacka å så :) sen drog dom hem nån gång vet inte
vad kolockan va (?) haha ! sov där iaf, så jag kom hem vid 12 ca och då la jag och emilia oss i soffan med godis och såg på film! underfart när man är trött , men nu har jag tagit mig hem och ligger i sängen!
japp kommer en dag tre nuu också :)
miina föräldrar - jaa dom är väll som dom flesta andras ,
min mamma heter yvonne , och min pappa göran!
dom skiljde sig när jag var 11 elr 12 minns inte riktigt. haha men
det tyckte jag bara var super kul just då men ! det funkar , riktigt skönt ibland faktiskt ;)
min mamma bor i lysekil , och pappa på skafta men nån gång i juni - juli flyttar han också hit! 
jaa vad ska man säga inte så himla kul å läsa om dom kanske men! ;)
puss å kram / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0