Dag 4 - mitt favorit minne!

yeees mitt favorit minne då!
guud jag har gjort så himmlans mycket! men allt jag gjort med min
underbara vänn emilia , danmark , fjällen , alla campingar ha ha säger jag bara! 
danmark var nog ändå nått av de roligaste , vi lekte hissvakter , vi tapppa bort oss i ett JÄTTE
stort dusch rum så vi fick följa linjer för att hitta ut , all skäll vi fick när vi badade HAHA! 
åå i 4an när jag och min klass var i stockholm å spelar en pingis tävling vi i 4an ,
åå vi vann hela skiten , så otroligt sjukt kul hade vi ,
så vi är bästa klassen av 96or i hela sverige! slå de ni ! ;) 
haha nädå med det var en otrolig känsla att vinna och ta emot första priset inför massa men hela klassen ,
å bara va i stockholm med klassen å grönalund otroliga minnen!
och skälvklart alla minnen men mina underbara vänner här henna oberskrivligt!
pussss å kram / Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0